ღ ღ ღ درود بر عشقي كه يك سال از ورودش در قلبم ميگذرد. ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

اولین سالگرد عاشقی خودمـــــ و عشقمــــ

 

 •▪•ღ دوم / اردیبهشت ماه / نود و دو ღ●▪•

 و چه زود ميگذرد زمان و چه سخت ميگذرد وقتي كه تو نيستي.

و چه گرم است عشق و چه سوزان است وقتي كه در آسمان خيالم مي درخشي.

امروز سالگرد عاشقي قلبم است.

قلبي كه در اين يك سال مملو از عشق و محبت شد.

قلبي كه خوشحال است از با تو بودن و با يادت روزها را

شب كردن و با خيالت شب را سپري كردن.

امروز روزي ست كه پيوند قلب هامان يك ساله شد.

و چه زيباست پايداري عشق در بهبوهه ي حوادث ناگوار.

چقدر زيباست مرور خاطرات گذشته.مرور ابتداي آشنايي.

مرور سلام اول،خاطره ي اولين ديدار ونگاه اول .

چقدر زيبا بود تمامي خاطراتي كه با تو گذشت

و من هر روز دفتر دلم را ورق مي زنم مبادا كه

خاطره اي از ديدگانم پنهان شود.

عــــمـــــاد عزیزم

و حالا كه 364 روز از عاشقي مان مي گذرد ميخواهم

برايت باز هم از عشق بگويم اما اين بار از عشقي

كه يك ساله شد.ميخواهم بگويم: تنها بهانه زندگانيم دوستت دارم.

اما اين دوستت دارم از آن حرف هايي نيست كه با گذر زمان

محو گردد و به فراموشي سپرده شود.اين سخن قلبم است.

قلبها هرگز فراموش نميكنند .اين دوستت دارم بر خاسته از

قلبي ست كه كه شعله اش را خودت روشن كردي و از

گرماي قلب مهربانت به آن بخشيدي.

 

:10pvkae:

 

اي كاش امروز كه عشقمان يك ساله شد مي توانستم

چشمهاي زيبايت را ببينم .اي كاش در چشمهايت

نگاه مي كردم و باتو ميگفتم از عشق و تو شور عشق

را در چشمانم ميديدي كه خود را به شكل قطرات اشك

در آورده اند و بر ديدگانم جاري شده اند.

افسوس كه دستهايمان در اين روز مقدس از يكديگر جداست.

اما مهم قلبهايمان است.مهم اين است كه اكنون

وجودمان يكي ست.و صداي تپش قلبمان با هم به گوش مي رسد.

بيا در اين سالگرد عشق براي از بين رفتن

فاصله ي دستهايمان به پيشگاه خالق عشق برويم

از او بخواهيم كه دست هايمان را در دست يكديگر

قرار دهد و گرماي عشقمان را جاويدان كند.

 

دوستت دارم عشق جاودانه ي من.

:flirtyeyess:میگم آقای گلم شما یکساله اومدی رفتی تو قلب من بعد:flirtyeyess: 

:flirtyeyess:اونجا چی کار میکنی که من هر روز دارم:flirtyeyess:

:flirtyeyess:بیشتر از روز قبل عاشقت میشم؟:flirtyeyess:

 

عشق خودمی دیگه . . . نفسم تولد عشقمون مبارک

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت7:32---3 خرداد 1393
گفت : بزن به سلامتی پت و مت !

گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟

گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !
پاسخ: زیبا بود ممنون....


آریسا
ساعت23:08---24 ارديبهشت 1393

سلام عزیزم...گفتی به عشقت رسیدی خب پس باید بگم ایشالله کنارهم خوشبخت و عاقبت به خیر شین و عمر درازی در کنار بچه ها و نوه هاو نتیجه ها و ندیده ها و بعد از ندیده ها داشته باشین
پاسخ: سلام عزیز... مرسی عزیزم ممنونم... ایشالا .....



آریسا
ساعت14:16---20 ارديبهشت 1393

سلام عزیزم خیلی وبلاگت قشنگه خوشم اومد با افتخار لینک شدی...امیدوارم به عشقت برسی


پاسخ: سلام خانومی ... مرسی از نظرت نظر لطفته خانومی.... شما هم با افتخار لینک شدی .... به عشقم رسیدم عزیزم...



ترلان
ساعت1:12---14 ارديبهشت 1393

ایشالله همیشه باهم و در کنار هم شاد و سلامت باشید

پاسخ: مرسی عزیزم لطف داری ایشالا 



ترلان
ساعت4:44---13 ارديبهشت 1393

لینکت کردم گلم

تو هم بلینک


پاسخ: لینکی عزیزم تچکر



emad
ساعت11:35---4 ارديبهشت 1393

مرسي عشقم لطف كردي ايشالا صدسال كنار هم باشيم


پاسخ: فدای تو آقایی خودم ایشالا صد سال به پای هم فسیل بشیم....



emad
ساعت11:33---4 ارديبهشت 1393

هيچي ديگه دارم تو قلبت كشاورزي ميكنم هههههههه

پاسخ: کشاورزی عایا؟؟؟؟متعجبآدم واس خانوومش زبون در نمیاره این صد بار عشقم.....آرام



ღعاشقانه های سیناღ
ساعت0:33---4 ارديبهشت 1393

سلوم 
مقسی از بازدیدت

ایشالا به دست هم اسکلت شین

لینکیدمت اگه خواستی بلینک البته فک کنم یکمی اسمت برام آشناس

بیخی بای مممممممر27+3


پاسخ: سلووم... ایشالا فسیل میشیم هههههههه... من تو لینکات بودم تو هم تو لینکام هستی دقت کن ههههه .... مرسی که سر زدی...



saeedsingle
ساعت19:54---2 ارديبهشت 1393
سلام وب زیبایی داری و زیباتر از اون عشقتونه

امیدوارم نهایت خوشبختی برا هردوتاتون رقم بخوره....

منتظرتم سربزنی خوشحال میشم

بابای
پاسخ: عشقم که زیبای منه . انشالله بهترینا برامون باشه .. چشم سر میزنم لطف کردی...


شهرام عشقی
ساعت17:50---2 ارديبهشت 1393
سلام من کم میام وبلاک ولی دیدم شما آپ هستید اومدم سر بزنم بکم مرسی که سر زدی موفق باشی من بیشتر فیسبوک هستم
پاسخ: مرسی لطف کردی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 1:15 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |